En i mängden

Nu har jag blivit en i mängden tack vare min syster, kom hem med denna fina överraskning! Vilken guldsyster.
Idag har det varit min sista sommarlovsdag ever, snacka om sorligt. I morgon börjar som sagt skolan, ska bli kul att komma tillbaka tycker jag. Har ju bara sista året kvar, snacka om att det ska bli det bästa året någonsin! Sara har lovat mig att vi ska gå på alla studentfester och jag ska sova hos henne och sen ska vi vara bakis tillsammans i skolan, vilka planer va? Men jag ser verkligen fram emot skolstarten, ska bli ett ruskigt bara år!
Är det bara jag som tycker att det ska bli kul att se alla ettor också? Jag vet själv hur nervös man är, men det har ju alla varit någongång. Men det är faktiskt skitkul att kolla på alla förvirrande ettor som springer runt och inte vet vart dom ska, stackare.
Förövrigt var jag och Maria bäst på kubb idag mot Sara och Hedvig. Men vilka vann om inte Anna och Maria, "ohlala!"
Nu ska jag kolla hur detta inlägg blev, sen ska jag fixa inför skolan och sen blire att krypa ner i sängen och kolla på bästa Vänner.  



Do it förfan.


Kommentarer
Postat av: lojsan

craaazyyy brud ;)

2009-08-23 @ 20:39:20
Postat av: Maria

YEEEAH, vi är bäst vi är bäst!!

tack för en underbar sista sommarlovsdag! <3

2009-08-23 @ 21:04:14
URL: http://mariaandreasson.devote.se
Postat av: johanniiiiiii

ANNA BANANA, DU ÄR MIN BB

2009-08-23 @ 21:14:02
URL: http://vindruvsklase.devote.se
Postat av: Lilian

Jaaa-a! Det är skit synd om oss förvirrade 1:or! :(

:)



p u s s





2009-08-26 @ 20:46:54
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0