Rhodos 09

Ohmy. gud va jag saknar Rhodos. vill verkligen tillbaka.
det var fan den bästa resan med dom bästa vännerna och allt var så perfekt. Jag undrar hur många gånger om dagen jag tänker på Rhodos, det är seriöst varje dag. Nu är det bra och ha blogg och bara skirva massa skit om Rhodos som ändå ingen troligt vis kommer läsa. Det är ju kul om någon gör det, men vem vill sitta och läsa om min Rhodos resa liksom? Haha. Men ni som läser, ni tänker säkert "Men hallå, hon var ju faktiskt där i en vecka. Hon borde tagit vara på det och en vecka är ju mycke!" Men då ska jag säger er att en vecka är SVINLITE när man väl är där och har det bäst. Tiden gick så jävla fort! Kan fan inte fatta hur fort det gick.. vill verkligen tillbaka! Jag dör snart av längtan..
JAG VILL TILLBAKA NU!
"We have all ready eaten förfan!"



Do it förfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0