I miss you.

Vet seriöst inte vad som hände. Allt bara försvann. Jag har inte riktigt fattat, det gick så snabbt.
Du kom upp i mina tankar och jag insåg att det har inte varit Vi på ett bra tag nu, det gör mig ledsen. Ny vänskapskrets, skola och jobb. Från bådas perspektiv. Jag saknar dig, det är dig jag kan säga verkligen allt till. ALLT. Du har alltid varit min bästa vän, jag vill inte tappa det. Genom alla dessa år tillsammans kan vi inte bara tappa allt och gå vidare, jag vill ha dig i mitt liv hur länge det bara går.
Jag hittade din födelsedagspresent i mitt rum förut, du fyllde för 3 månader sen. 3 MÅNADER. 
Seriöst? Vad hände?

Louise Karlsson. Min allra bästa vän.





Bilderna bjuder jag på


Det är DIG jag allt har lika roligt med, saknar dig så otroligt mycket. Du är min allra bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Marcella

Så söt när du är liten, kommer ihåg på borgis! hihi pluttan!

2010-01-20 @ 10:22:44
URL: http://lastaidkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0