Das helg i Gävle

Bra Tyska? Nej jag vet. Helgen spenderades i Gävle hos min kära farmor, vilkat var kalas kul :)
Bocken har kommit upp iallafall, när kommer den brännas ner i år då?

Fredag; Åkte vid 12 tiden hemmifrån, skulle hämta Lisa kl 2. Kom fram till farmor vid 4tiden och då blev det mumsmums fika! Sen var det att fixa sig och sedan träffa familjen Berglind, family friends. Vi var på en superrolig restaurang, Vilda Västern tema! Man slängde nötskal på golvet, det tycker jag var roligt! Vi satt och åt, prata och hade allmänt trevligt. Har inte träffat dom på 6 år så hade lite att prata om! Riktigt trevligt vare! :D

Lördag; Shopping. Det behövs inte sägas så mycke mer va? Senare på kvällen blev det film, Tomten är far till alla barnen. haha, den är ju så bra!

Söndag; Blev en långprommenad för mig och Lisa, 2 timmar eller vad det blev. riktigt skönt!
Vi åkte hem vid 3tiden, vilket var skönt att komma hem skapligt!
Vid 7tiden när vi kom hem blev det prommenix med Mikaela i 2 timmar. Oj va jag gått den här helgen!

Idag ska blir det peppisbak hemma hos thoréns! PUSSSSSS på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0