Estockolmo

Huvudstaden fick besök av mig i helgen, vilket jag tycker var kul. Huvudstaden borde också gillat det så som jag och sis shoppa! Blev allt från kläder till julsaker, kanonkul!
Fredag blev det att åka hem och äta tacos och kolla på Idol, tycker inte idol är så kul längre.. bara auditions.
Lördag blev det stan och shopping, tacktack :) Senare på kvällen blev det sushi och bio UPP i 3D, den var asbra och skitrolig! Rekommenderar!!
Söndag blev det att åka till Lisas jobb för att hjälpa till lite, fixa med nya konferensrum. Plantera blommor, handla på Clas Olsson och massa annat jobb. Sen hem för att äta och packa, tog 20.40 tåget hem.

Nu sitter jag här och kollar på golf med pappa, som faktiskt sitter och pratar med TV, för jag lyssnar inte. woops! Lisa, du förstår varför man kopplar bort just det samtalet!

Puss på roomphaan!



Do it förfan


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yeeeaa! Internt: Men då var jag ju inte nödig!!! v.

2009-11-16 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0