Fryser

Jag tror jag avlider snart om jag inte slutar frysa. det är så kaaaaaaallt! Går inte bättre om man pluggar, svenska nationella imorgon, mamma mia. Men är uppe i 4 minuter och 27 sekunder, man ska prata i 5 minuter.. på god väg :)

Blev klar med religionen förut, vilken fantasktisk power point det blev! Gjord av Anna och Sara.
Utgång på fredag med mina tjejer, The Old Gang ska samlas och parta tillsammans, det är ju fantastisk!
Anna, Malin, Emelie, Fia (Fisan), Ida och Mikaela.


Me and my bestis friend

 

Do it förfan


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, the old gang ;)

Du var tvungen att skriva till fisan va? :P höhö!

Jag längtar, kommer bli underbart! :) <3

2009-11-02 @ 22:45:02
Postat av: Ida

Det kommer att blir grymt! Can´t wait! :D

2009-11-03 @ 17:41:42
URL: http://idaloimi.blogg.se/
Postat av: emelie

buuuuuu, kass uppdatering! :)

kom inte och klaga på mig i

fortsättningen tack!! :)

2009-11-05 @ 20:53:12
URL: http://hotpott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0