Min plånbok!

Igår var la familia i Estockolmo till syster och hennes nya sambo Tobias :) sjukt kul att de har flyttat ihop, pusss.
Igår när jag sitter och pluggar ringer syster;

Lisa: Anna det är kris!

Anna: Vad då!?

Lisa: Din plånbok är kvar här.

Anna: DET ÄR ETT SKÄMT?

Lisa: Nej.. men fråga mamma eller pappa om nån ska till stockholm i veckan kan dom svänga förbi och hämta den?


Snacka om att jag fick panik, plånboken ligger i Stockholm, hur ska jag nu kunna shoppa? kanske lika bra att den ligger kvar där! haha.
Men tack mamma som hämtar den på onsdag! :D PUSS

Tobias und Lisa, pussssssssssss

Do it förfan


Kommentarer
Postat av: lisa

Pussss! Welcome näst nästa helg ;)

2009-11-02 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0