Will my heart survive

Rhodos-musik i mina öron. Åh va jag vill tillbaka nuuuuu! Jag blir rörd, jag lyssnar på den bästa låten och drömmer mig bort. Jag vill sitta på balkongen med dom bästa och chilla och lyssna på musik och tagga för utgång på bargatan, ÅHHH! Jag vill inte vara här, jag vill vara på Rhodos, NUUUU.

Nu kan man rösta på Maria som lucia, GÖR DET FOLKEEET!! http://www.sn.se/lucia nr 5 och gör det NU.
snyggingen själv måste ju få stå där och vara snygg med lljus i håret, vem skulle vara bättre än Maria?

Nu ska jag nog plugga lite innan läggdags. PUSS PÅ RUMPAN






VILL TILLBAKA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


Kommentarer
Postat av: mikaela

fan vad jag älskar mina tjejer!

2009-11-12 @ 13:45:11
Postat av: Lava

Haha, Tack älskling!!

För ditt stöd och din hjälpande hand i röstningen på mig <3!



Vi borde ses snart <3

2009-11-12 @ 15:25:18
URL: http://www.mariaandreasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0