Sista veckan

Inne på sista veckan på praktiken, känns bra. På fredag kommer pappa och hämtar mig, :)
längtar hem faktiskt. brukar inte göra det men kan vara för att det är så svårt att ta sig hem härifrån.. om det bara skulle vara en timma med buss eller tåg skulle det inte vara några problem, men nu är det 2-3 byten med buss, orkaaaa! nej.

mina pluttar åkte nyss.. vill inte.

Mikaela Nordin; du kommer bli galet grymt saknad. 8 månader, fatta länge! åh jag vill inte. att det var sista förväl på 8 månader är galet, jag vill inte att du ska åka. VILL INTE. vem ska jag ha sällskap med hem på nätterna från krogen? vem ska jag ta kvälls promenader med? vem ska jag gå till på 3 minuter bara för att se hur du mår? jag vet inte själv. du kommer alltid vara en av mina bästa vänner, alltid. kommer sakna dig så grymt mycke!

 
du och jag på Rhodos.

 

Do it förfan


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahah sluuuuta nu sitter jag och GRINAR!!! BAAAABY!!!!!! faaaan vad jobbigt det kommer blir alltså! shit, vill inte ens tänka på det!



men älsklingsanna, jag kommer hem igen. sen. och då kan vi ses extra mycket och ojojoj, jag längtar redan!!! faaan vill bara hålla om dig igen, ååh :)

älskar dig HUR mycket som helst <3 du kommer alltid va en av mina närmsta också

2009-10-14 @ 18:12:13
URL: http://mikaelano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0