Nypan

Hemma sen igår, galet skööönt! Saknar familjen, sängen, badrummet och allt på en vecka! hur kommer det gå i 3 veckor till? fast nu ska jag inte klaga, kommer ju komma hem til studentfesten!!!! AWIE va kul det kommer blir! sen blire felr helgen jag kommer hem, så det är egentligen inte synd om mig.
Igår blev det krogen, galet kul! ÄLSKA KROGEN FOLKET. sjukt trevlig och rolig kväll, tack alla som gjorde den så bra <3 

Nu är det musik som spelas för fulla muggar, Dead by april - what can I say, galet bra låt!
Väntar på att Fisan ska komma, hon har ju bil nu så då kan hon komma till mig :) haha.

 

Förut lagade jag och lisa mat, eller lisa, till mamma och pappa bara föratt mamma fyllt och fira henne. Blev hemmagjorda hamburgare med bacon och massa annat gott till! Efterrätt blev fruktsallad med smält vit choklad, muuuuuuums va gott det var.

Lisa kom till mitt jobb förut idag och berätta vad hon tänkt laga och så har var konversationen:

Anna: Vad ska vi äta? (lite små trött efter jobbet och äter en bulle)
Lisa:
Jag tänkte att vi ska äta hamburgare.
Anna: (kollar med en daah blick) Jahaa, festligt!

 

Asssså, kan jag vara roligare! jag är så klockreeen! Haha, nejdå. men galet kul var det iallafall!

 

Do it förfan


Kommentarer
Postat av: Julia

åh kul du har då:D vi saknar dig anna !

vi dör här :( kom hit och rädda oss ifrån alla idioter :( pusssss

2009-09-27 @ 00:51:40
URL: http://juliaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0