En text

Igår när jag var hos Emelie visade hon mig en text som en tjej skrivit. Läste den och shit va bra den va.

Det var om att man alltid har en speciell kille i bakhuvudet, hela tiden. När man äntligen har hittat en annan och tycker allt är super och man är så himla lycklig, så när man väl ser Han (som man alltid har nått speciellt med) med en annan blir man depp, vill sjunka genom jorden och bara springa fram och hoppa på honom. typ. kanske.
Eller om det är tvärt om.. man har hittat en sjukt fin kille och man är skit glad. Så när Han ser dom tillsammans så ska han var på. Och man blir förvirrad och vet inte vad man ska göra. Han vs. Den nya han.
Vem ska man välja? Sitter med ett kollegieblock och penna och skriver mer positiva/negativa sker om båda.. allt väger upp allt. Välj med hjärtat, vem kommer man bli lyckligast med? Han eller den nya han?
Har ni kännt det någongång?


jag väljer nog, den nya han.


Kommentarer
Postat av: Andrea

köööööööör på ba:D

2010-01-10 @ 20:58:56
URL: http://nykopingflickorna.blogg.se/
Postat av: mikaela

OM jag har känt så någon gång.. Det är helt normalt :) jag röstar på den nye!

2010-01-13 @ 16:07:32
Postat av: anna

kör på den nye, helt klart!

2010-01-15 @ 21:21:14
URL: http://annajlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0