sjätte januari tvåtusentio

Mitt allra sista jullov är här med över. Imorgon börjar skolan igen och börjas med sovmorgon, vilket gillas skarpt! Lovet har jag jobbat, firat jul och nyår, varit med kompiar, familjen och träffat släkten. Men får ikke glöma Kryssningen jag var på med Emelie, Malin och Mimmsan, vilket var typ det bästa och roligaste.

I helgen kanske man får besök, lite svårt att kommunisera med människan med det löser sig :) Fredag blir det mys hos Mikaela med mina flickor vilket kommer bli mysigt.

Nu in väntar jag maten som mina kära far håller på att laga, Köttbullar och potatismos, Muuums :)
Ikväll kanske det bli film med ma och pa och dricka te och äta skorpor!

Nu ska jag äta, nu skriker pappa att det är mat!


Här var man allt liten

Do it förfan


Kommentarer
Postat av: mikaela

mys hos mig? nejnej anna, PARTY FÖRFAN :D

och skit i skitskallen, idag äre party som gäller :D

2010-01-08 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0