Brunhårig och praktik

Nu har jag gått och blivit brunhårig, Taaack Julia! Väldigt nöjd med det, blev riktigt bra!

Praktiken är i full gång, denna gång i 8 veckor! De första 4 veckorna är jag i Stockholm hos min kära syster och Tobias, praktiserar på Lisas jobb Söderberg och partners! Vilket är kals kul!
Det är företags reception jag sitter i, allt är verkligen super. Är så glad att jag kunde få vara där!

De nästa 4 veckorna ska jag vara på Scandic hemma i Nypan. Hoppas det blir lika bra som förra gången :)
Vilket jag tror!

Nu ska jag laga mat! Chilicorncarne :) mums. (sitter det ihop?)


jag och syster för länge sen


Kommentarer
Postat av: Lilian

Sööta ju! :)

2010-03-16 @ 20:04:01
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Victor

Haha vilka hetingar! ;)

Om spanska-nörden ska kommentera så heter det chili con carne vilket betyder chili med kött ;)

Du får slå på mig.. :P

Du hänger med på tisdag va? När vi ska till sthlm med jobbet?

Ha det bäst så hörs vi! <3

2010-03-16 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0