Beppe. Helt fantastiskt.

Beppe är nu avklarad!

Nu är det togafesten som står på tur. Men tillbaka till Beppe, Helt fantastiskt. Gaaaalet kul! Det var lätt en av de bästa kvällarna någonsin. Toknice!
Kvällen börja med grillning i Stigtomta hos min vän Josefine med massa massa niceiga människor! Blev att börja skriva på mössorna och ha sjukt trevligt, sen vidare in till stan för att träffa alla andra glada studenter, sjuukt kul!
Sen blev det att börja parta, tellus. Sjukt mycke folk, överallt man gick va det folk folk folk! Man va tvungen att tackla sig förbi vart man än gick. Så grymt jävla kul! Taack för kvällen alla som fanns i min omgivning!

Lördagen bestod av slapp! Julia sov hos mig men åkte hem tidigt. Jag drog mig till Emelie och hade myskväll/natt. Vi åt kebabrulle, chips, kladdkaka och chips. FETTDAG! Jag och mikaela blev hungriga vid 01.00 tiden så då drog vi till kosmos och åt pizza!

Söndagen vakna jag upp hos emelie, vi drog till vallarna och träffa Fia och Mikaela. Mysfaktoooor. Senare på kvällen fick Vagnhärad besök av oss :) Puss på det!


beppe. johanna. jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0