Räknar ner

Nu är det bara 18 dagar kvar till Studenten.
Nu är det bara 20 dagar kvar till studentbalen.
Nu är det bara 22 dagar kvar tills jag och familjen sticker till USA.

Allt närmar sig med storm steg och jag hinner knappt med. Kan inte fatta att de är jag, JAG som tar studenten iår.
Helt galet! Som man väntat.
Det är inte bara studenten kvar, har en bal som väntar också. Jag och Christoffer kommer vara det finsate paret på hela balen. Det ska ni allt få se (:

Det var student helgen, när den är över så åker jag och la familia till staterna! Denna gång blir det att besöka andra halvan av landet. Nämnligen Los Angeles, San Francisco och Las Vegas. Kommer bli så sjukt kul!

LÅT ALLT KOMMA NUUUUUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0