okänt nummer

"Hej jag ringer från (om jag nu kommer ihåg vad hon sa..) och jag söker hans"

jag fick nyss ett otroligt viktigt samtal, not. När jag berätta att det var hans dotters telefon sa hon "jaha, men då måste det här vara fel nummer." NEHE? skämtar du!? Klart som f*n det är fel nummer om jag säger att det är hans dotter. N Ö Ö Ö Ö Ö Ö T.

Helgen var finfin, fredag blev det festligheter med E Hodt. Lördagen blev det middag på Fik@ med E hodt och söndag blev det att åka till Barkaby/jacobsberg med syster och hälsa på outleten och faster&farbror.
inhandlade en tommy hilfiger plånbok, på rean så jag är supernöjd!

Nu blir käk och sen dra sig till gymmet.


E Hodt. loong time ago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0